Job 8 van 52


Report this listing

Solliciteren



administratief medewerker


Functie

Samen met mijn collega's van Konvert interim asse zijn wij opzoek naar een administratief medewerker in de regio.

Als Administratief Medewerker kom je terecht in het team die de GAS-boetes behandelen. De vaststelling van GAS-inbreuken gebeurt door bevoegde vaststellers: dat zijn o.a. de politie, de vaststellende gemeenteambtenaren of gemeenschapswachten. Zij maken deze over aan de ‘sanctionerend ambtenaren’, jij dus, die het dossier verder zal afhandelen. Gezien de toename van dossiers en de vermeerdering van het werk zoeken we een extra medewerker voor het administratieve team.

Functiebeschrijving:
• Uitvoeren en tijdig opvolgen en toepassen van alle noodzakelijke administratieve handelingen eigen aan de dienst en de werking
• Dossieropvolging van A tot Z in de daarvoor voorziene software-tool: gaande van het invoeren van de vaststellingen opgesteld door politie of andere vaststellers, over het invoeren van verweerbrieven, tot het opstellen en verzenden van alle briefwisseling mbt tot de beslissing en de boete
• Betalingsopvolging van de boetes
• Verzorgen van alle schriftelijke en mondelinge correspondentie met bevoegde autoriteiten en instanties en andere betrokkenen
• Vennoten en burgers klantvriendelijk te woord staan (mondeling en schriftelijk) en ze trachten zo goed mogelijk te helpen bij klachten, vragen of meldingen

Jouw profiel

  • Minstens een diploma secundair onderwijs
  • Relevante administratieve werkervaring is een vereiste
  • Organisatorisch en administratief sterk,
  • Goede communicatieve vaardigheden (zowel schriftelijk als mondeling)
  • Goede, vlotte PC-vaardigheden en goede kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • Zelfstandig en nauwkeurig kunnen werken
  • Klantgerichte houding
  • Stressbestendig (omgaan met en respecteren van deadlines)
  • Uitstekende kennis van het Nederlands is vereist en een goede kennis van het Frans is eveneens noodzakelijk
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

• Een administratieve job met eigen verantwoordelijkheid, dit in een aangename werksfeer en met fijne collega’s
• Een voltijds uitzendcontract ( 3-dagenweek met flexibele uurregeling)
• Een maandloon volgens de schalen van de openbare sector (Niveau C
• Maaltijdcheques €8
• Ecocheques (tot €200
• Professionele laptop
• Kilometervergoeding
• Een gezonde work-lifebalans voor alle medewerkers

wil je meer weten over deze vacature aarzel dan niet om één van onze Konvert collega's te contacteren of hier te solliciteren.

Solliciteren

Konvert Interim Asse
+32 2 770 43 04
asse.interim@konvert.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht